Onderhoudsovereenkomst
Uw pand van binnen en buiten in een representatieve staat.
Met een onderhoudscontract biedt Kasius Schilders u:
• Maandelijks contact tussen de verantwoordelijke van uw pand en Kasius Schilders voor een optimale afstemming van prioriteiten.
• Continue zekerheid van een representatief en verzorgd uiterlijk.
• Een vast maandbedrag voor gewerkte uren en gebruikte materialen.
• Directe bereikbaarheid voor noodzakelijke werkzaamheden.
Zet klantbeleving centraal
Wanneer het schilderwerk van uw pand tot in de puntjes verzorgd is, zal ook de klantbeleving optimaal zijn. Klanten of bewoners ervaren een aangename sfeer, wat de kans vergroot dat ze terugkeren of uw locatie aanbevelen. Iedere maand zal een van onze specialisten langskomen om verbeterpunten en werkzaamheden te bespreken. Samen met u wordt bepaald welke ruimtes of wanden prioriteit hebben.
Kom nooit voor verrassingen te staan
In het voortraject stellen we samen een jaarlijkse urenbundel op voor het schilderwerk, die flexibel inzetbaar is gedurende het jaar. Op basis van deze afspraken bepalen we een vast maandbedrag, waarin zowel de uren als de materialen zijn inbegrepen. U betaalt dus altijd hetzelfde bedrag, zelfs als u voor het hoogseizoen nog schilderwerk wilt laten uitvoeren. Zo kunt u rekenen op de expertise van Kasius Schilders, zonder onverwachte kosten.
Directe werkzaamheden
Bij calamiteiten, zoals schade aan het schilderwerk, is het essentieel dat het snel wordt opgelost. Wij staan altijd paraat om direct actie te ondernemen en te zorgen dat uw ruimtes weer in topconditie zijn.
Onopvallend goed
We begrijpen dat werkzaamheden aan de binnen- of buitenkant van uw pand tijdelijk hinder kunnen veroorzaken. Om de klantbeleving optimaal te houden, werken onze vakmensen volgens strikte richtlijnen en met respect voor uw gasten, klanten of bewoners. Ze gebruiken enkel gereedschap van topkwaliteit, maken geen gebruik van radio’s en dragen nette bedrijfskleding. Ons motto is dan ook: Onopvallend goed.
Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland, de heer Erik-Jan Ginjaar aan het woord:
Mijn naam is Erik-Jan Ginjaar en ik ben als Algemeen Directeur nauw betrokken bij onze hotels. Als hotel willen wij onze gasten altijd een stukje beleving meegeven. Dit stukje beleving komt naar voren in de service die wij bieden, maar wordt zeker ook bepaald door de uitstraling van onze hotels. Om die uitstraling zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen is het belangrijk dat het onderhoud op het gebied van schilderwerk etc. goed op orde is. Aangezien wij dit jaar in jaar uit op een hoog niveau willen hebben, hebben wij al een aantal jaar een onderhoudscontract bij Kasius Schilders. Wij zijn hier erg tevreden over. Er wordt door Kasius Schilders gewerkt met vakbekwame mensen in nette bedrijfskleding en zij proberen zo goed mogelijk rekening tehouden met de wensen van ons hotel.
Erik-Jan Ginjaar
Algemeen Directeur, Postillion Hotels Nederland
Samen zorgen voor een professionele indruk?
Heeft u interesse in een onderhoudscontract op maat voor uw pand, of het nu een hotel, school, VvE, winkel, verzorgingshuis of bedrijf is? Neem dan gerust contact met ons op. Onze specialisten staan klaar om u vrijblijvend van informatie te voorzien, volledig afgestemd op uw specifieke wensen en behoeften. Samen zorgen we voor een blijvende, professionele indruk bij uw gasten, klanten of bewoners. Neem contact op via 020 218 4084 voor een persoonlijk gesprek.