Onderhoudsovereenkomst hotel

Het vooraanzicht en de hotelinrichting van uw hotel heeft een grote invloed op de ervaring van uw gasten. Wij helpen u graag om uw gasten een zo plezierig mogelijk verblijf te bieden. Hiervoor bieden wij onderhoudscontracten, zodat uw hotelpand van binnen en buiten in een representatieve staat blijft.

Met een onderhoudscontract bieden wij u:

  • Maandelijks contact tussen bedrijfsleider en Kasius Schilders voor een goede afstemming van prioriteiten.
  • Continue zekerheid van een representatief voorkomen.
  • Een vast maandbedrag voor gewerkte uren en gebruikte materialen.
  • Bij direct noodzakelijke werkzaamheden meteen bereikbaar.

 

Zet klantbeleving centraal

Als het schilderwerk van uw hotel tot in de puntjes op orde is, is ook de klantbeleving van uw gasten op zijn best. Meer gasten zullen hun verblijf plezierig ervaren. Meer gasten zullen terugkeren. En meer gasten zullen u aanbevelen aan hun netwerk. Om dit te bewerkstelligen, zal elke maand een van onze specialisten langskomen om verbeterpunten en werkzaamheden te bespreken. Samen met u wordt besloten welke kamers en wanden prioriteit hebben.

Kom nooit voor verrassingen te staan 

In het voortraject komen we in samenspraak tot een jaarlijkse urenbundel voor uw schilderwerk, die gedurende het jaar flexibel in te zetten is. Vanuit de gemaakte afspraken, bepalen we een vast maandbedrag waarin zowel de uren als de materialen zijn opgenomen. U betaalt dus altijd hetzelfde vaste bedrag, ook als u vlak voor het hoogseizoen de inrichting van uw hotel weer wilt laten schitteren. Zo kunt u altijd vertrouwen op de vakmensen van Kasius Schilders, zonder voor verrassingen te staan.

 

Directe werkzaamheden

Zeker bij hotels komt het voor dat het schilderwerk schade oploopt. Het laatste wat u wilt is dat er een kamer of ruimte niet meer beschikbaar is voor uw gasten. Daarom staan wij u bij calamiteiten direct te woord om dit meteen voor u op te lossen. Op deze manier blijven u ruimtes continu inzetbaar voor uw gasten.

Onopvallend goed

Wij zijn ons er terdege van bewust dat werkzaamheden aan de binnenkant of buitenkant van uw hotel tot irritaties kan leiden bij uw hotelgasten. Om de klantbeleving van uw gasten optimaal te houden, werken onze vakmensen volgens strikte richtlijnen en met respect voor uw gasten. Zo werken zij uitsluitend met gereedschappen van topmerken, maken onze mensen geen gebruik van radio en zijn zij keurig in bedrijfskleding gestoken. Ons motto is niet voor niks: Onopvallend goed.

Graag laten wij ook de Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland, de heer Erik-Jan Ginjaar aan het woord:

Mijn naam is Erik-Jan Ginjaar en ik ben als Algemeen Directeur nauw betrokken bij onze hotels. Als hotel willen wij onze gasten altijd een stukje beleving meegeven. Dit stukje beleving komt naar voren in de service die wij bieden, maar wordt zeker ook bepaald door de uitstraling van onze hotels. Om die uitstraling zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen is het belangrijk dat het onderhoud op het gebied van schilderwerk etc. goed op orde is. Aangezien wij dit jaar in jaar uit op een hoog niveau willen hebben, hebben wij al een aantal jaar een onderhoudscontract bij Kasius Schilders. Wij zijn hier erg tevreden over. Er wordt door Kasius Schilders gewerkt met vakbekwame mensen in nette bedrijfskleding en zij proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de wensen van ons hotel.directeur-postillion.png

Zet u klantbeleving al centraal met een representatieve hotelinrichting?

Hebben wij uw interesse gewekt en wilt u graag meer weten over de mogelijkheden van een onderhoudscontract voor uw hotel op maat? Neem dan contact met ons op. Onze specialisten staan u graag vrijblijvend te woord om u van meer informatie te voorzien, afgestemd op uw specifieke behoeften. Samen zorgen we voor een blijvend goede indruk bij uw gasten. Even bellen?  020 218 4084